"Quran müqəddəs deyil,” deyənlərə Qurandan müqəddəslik dəlili.
Müqəddəs Qurani-Kərim, quddus olan Allah tərəfindən insanlığa göndərildi. Göndərildi ki, onlara hidayət yolunu göstərə və yollarını aydınladan bir nur ola. Çox təəssüf bu ilahi nurun müqabilində gözlərini yuman, "gözüm qapalıdırsa deməli günəş də yoxdur” deyən bir ümmət peyda oldu. Özünü ilahiyyatçı adlandıran bəziləri "Quran müqəddəs deyil, müqəddəs (Quddus) olan yalnız Allahdır” deyə batil iddialar irəli sürürlər. Məsələni daha gözəl anlamaq üçün ilk öncə bu sözün mənalarına nəzər salaq.
"Müqəddəs” sözünün mənaları.
1.Pak-pakizə - münəzzəh, bütün eyib və nöqsanlardan pak.
2. Ehtiram və hörmətə layiq.
3. Çox hörmətli, çox qiymətli.
4. Bərəkətli, mübarək.
Bu qeyd etdiyimiz mənalar lüğət kitablarında ən məşhur mənalardır ki, qeyd etdik. (Lisanul-ərəb - 6/168- 169).
Deməli, müqəddəs sözü işlənmə yerlərinə görə, mənası; "pak-pakizə,” "eyib və nöqsanlardan uzaq,” "hörmətə layiq,” "bərəkətli və mübarək” mənalarına gəlir.
"Quran müqəddəs deyil” demək o deməkdir ki; (Bu sözlərə görə Allaha sığınıram)
1. "Quran pak və pakizə və eyib və nöqsanlardan uzaq deyil.”
2. "Quran hörmətə layiq deyil.”
3. "Quranın heç bir dəyəri qiyməti yoxdur.”
İkinci bir məsələ; Necə ola bilər ki, Allah müqəddəs olduğu (Həşr 23) halda, Allahın vəhyi (sözü) olan Quran müqəddəs olmasın?
Gəlin birgə "Quddus” (Qadəsə) sözünün və bu kökdən gələn sözlərin Quranda işlənmə yerlərinə nəzər salaq.
1. Allah müqəddəsdir – Quddusdur. – eyib və nöqsanlardan pakdır. (Həşr 23, Cümə 1)
2. Mələklərin Allahı müqəddəs hesab etməsi – ( Bəqərə 30.)
3. Hz Cəbrayılın (ə) müqəddəs adlandırılması – (Bəqərə 87, 253, Maidə 110, Nəhl 102)
4. Məkanın müqəddəs adlandırılması. (Taha 12, Naziat 16)
5. Torpağın, ərazinin müqəddəs adlandırılması (Maidə 21)
O şəxslər ki, iddia edərək deyirlər ki, "müqəddəs yalnız Allahdır,” bəs onda bu ayələr nədir? Buna cavab verilsin əgər hələ də bir deyəcək sözləri varsa...
İndi isə Quddus sözü ilə bağlı bəzi kəlmələrə də diqqət edək;
Həzirətul-Quds: - İşlənmə yerinə görə bu mənaları verir. (Xüsusi məkan) Behişt, Şəriət. Bəzi mənbələrdə, Peyğəmbər (s) və əvliyaların ruhlarının toplandığı yer, kimi də qeyd olunur. Bəhailərin öz ibadət yerlərini də bu cür adlandırmaları, da deyilən fikirlər arasındadır
İlahiyyatçı-yazar Mahir ŞƏKƏROV
ULUYOL.İNFO